پرش به محتوا

سیدمهدی امام‌جمارانی: تفاوت میان نسخه‌ها

اصلاح ارقام، اصلاح نویسه‌های عربی
بدون خلاصۀ ویرایش
(اصلاح ارقام، اصلاح نویسه‌های عربی)
خط ۳۳: خط ۳۳:
'''سیدمهدی امام‌جمارانی'''، روحانی مبارز و نماینده [[امام‌خمینی]] در [[سازمان اوقاف و امور خیریه]].
'''سیدمهدی امام‌جمارانی'''، روحانی مبارز و نماینده [[امام‌خمینی]] در [[سازمان اوقاف و امور خیریه]].


مهدی امام جمارانی در سال 1314 در [[جماران]] تهران به دنیا آمد و تحصیلات مقدماتی را نزد پدر خود آموخت. وی از سال 1329 تا سال 1343 در [[حوزه علمیه قم]] تحصیلات خود را ادامه داد و پس از یکسال درس خارج به تهران بازگشت. او در سال‌های مبارزه در حمایت و همراهی با [[انقلاب اسلامی ایران|نهضت امام‌خمینی]] فعال بود و با جمع‌آوری وجوهات شرعیه آنها را برای امام ارسال می‌کرد.
مهدی امام جمارانی در سال ۱۳۱۴ در [[جماران]] تهران به دنیا آمد و تحصیلات مقدماتی را نزد پدر خود آموخت. وی از سال ۱۳۲۹ تا سال ۱۳۴۳ در [[حوزه علمیه قم]] تحصیلات خود را ادامه داد و پس از یکسال درس خارج به تهران بازگشت. او در سال‌های مبارزه در حمایت و همراهی با [[انقلاب اسلامی ایران|نهضت امام‌خمینی]] فعال بود و با جمع‌آوری وجوهات شرعیه آنها را برای امام ارسال می‌کرد.


امام جمارانی در همراهی با علما و روحانیون مبارز تهران با مبارزات امام‌خمینی همراهی می‌کرد و در سال 1356 به همراه بعضی از روحانیون به دیدار مبارزان تبعیدی رفت. او پس از پیروزی انقلاب اسلامی خانه خود و بستگانش در جماران را برای اسکان امام‌خمینی تقدیم کرد.
امام جمارانی در همراهی با علما و روحانیون مبارز تهران با مبارزات امام‌خمینی همراهی می‌کرد و در سال ۱۳۵۶ به همراه بعضی از روحانیون به دیدار مبارزان تبعیدی رفت. او پس از پیروزی انقلاب اسلامی خانه خود و بستگانش در جماران را برای اسکان امام‌خمینی تقدیم کرد.


== ولادت و نسب ==
== ولادت و نسب ==
۱۵٬۲۸۶

ویرایش